March 31, 2011

Essence Blossoms Etc. Multi Colour Powder | Review & Swatches

Today I went to Rossmann to check out the new stuff by Essence, and I was surprised, because the Blossoms Etc. trend edition is already available. I was utterly shocked. The original date of being on the market was the 1st of April. I picked up the multi colour powder, and I checked out the parfume as well, but it's not my kind of scent. I'll buy more pieces of this LE soon.

Ma bekukkantottam a Rossmannba, hogy megnézzem az új Essence dolgokat, és meglepődve láttam, hogy már kapható a Blossoms Etc. kollekció (úgy tudtam, hogy áprilistól lesz csak boltokban). Kipróbáltam a parfümöt, de nem az én illatom, túl szúrós. A gyönyörűséges púdert viszont megvettem. Már régebben kinéztem, ahogy a krémpirosítót is, ami nálunk nem lesz kapható természetesen.








I'm a sucker for cute packaging, so this gorgeous flower-print on the top of the powder absolutely did the job. I LOVE it! \(^ 0 ^)/

Engem bármivel le lehet venni a lábamról, aminek szép a csomagolása, és ez a púder egyértelműen elmondhatja magáról, hogy egyedi és aranyos.


It has microshimmer to it, but it doesn't show up on the skin. The product is a great higlight powder, but you can use it as an all-over powder too. I like me some disco ball on my face, looks pretty in the sunshine.

Tartalmaz ugyan mikrocsillámokat, de a bőrön ez nem látszik, csak a gyönyörű selyemfény, ami egy kiemelőnél nem árt. Szintén használható egész arcra. Szeretem, ha csillámlik az arcom a napfényben. 


You get 10g / 0.35oz product for $5, so it's def. worth the money.
A szokásos Essence púder áron dobálják(= 899 Ft /10 gramm).

Swatches of the Essence Blossoms Etc. multi colour powder:


separated colours


mixed together

It has 3 colours: a baby pink, a butter colour and a light brown cream colour. It looks gorgeous if you mix them together.

A virágok 3 színben pompáznak: babarózsaszín, vajszín és világosbarna. Gyakorlatilag mind ugyanolyan, hajszálnyi az eltérés. Kis ecsettel használhatjátok külön-külön az árnyalatokat, de szerintem összekeverve a legszebb.

Are you planning to buy something from this LE?
Vettetek má valamit ebből a kollekcióból?

~ Evinde

I bought the product with my own money.

11 comments :

  1. Komolyan már kintvan?? Hihetetlen. Nagyon belehúztak most :-)
    A parfümnek milyen illata van? Virágos, édes nagyon?
    És melyik Rossmannban voltak kitéve?

    ReplyDelete
  2. Melyik Rossmannban volt? És ott voltak már az alap dolgok közül is újak? Mert ahol én jártam, ott még sehol semmi, de már nagyon szeretnék betárazni belőlük :)

    ReplyDelete
  3. Én Dombóváron vettem :) Mert itt biztos,hogy nem kapkodják el. Voltak már új dolgok is,bár abból már ki volt fogyva ez-az.

    A parfüm inkább olyan fűszeres-csípős illatú,nem édes (van édes parfümöm,és az jobb,mint ez),sok márkának van már hasonló illata.Én valami frissebbre,könnyedebbre számítottam, de lehet,hogy van,akinek pont ez az illat fog tetszeni.

    ReplyDelete
  4. what a gorgeous product! i really hope this collection will be released in the states. love it.
    xx
    Alicia

    ReplyDelete
  5. Hát, ha fűszeres, az nemjó, az nekem inkább téli illat. Én is valami finom könnyű virágillatra számítottam, az egész kollekció ilyen érzetet kelt. Azért majd kipróbálom, de köszi az infót :-)

    ReplyDelete
  6. Én hétfőn voltam a Bartók Béla úti Rossmannban a lila pufi ecsetért és én is meglepődtem, hogy kint van. Be is újítottam egy körömlakkot :)

    ReplyDelete
  7. @Carmenesque: virágillatú is :D de túl nehéz (nekem)
    ja és egy másik dolog: nem jeleskedek annyira illatok leírásában :)

    @Divna: 900 HUF

    @Roni. a pufi ecsetet én is be fogom szerezni,bár már van egy hasonló,csak az H&M,és dupla végű. :)

    ReplyDelete
  8. okay thanks :)))
    be sure I'll get it :p

    ReplyDelete
  9. Lovely shades!!
    Nice blog honey...try checking out mine-http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/
    Hope you follow too...I'm following :D

    ReplyDelete
  10. én is megvettem ezt a púdert, de engem irritált az illata. Lehet, hogy én pont egy selejtes darabot fogtam ki de olyan erős gyógyszer illata van. Egyszer kipróbáltam azóta is a szekrényben van.. :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...