July 5, 2011

Monthly Favourites: June, May, April 2011

First of all: Happy July 4th to my American readers!

I haven't posted for a while about my monthly favourites, because I've been using almost the same products every month.
Már rég volt havi kedvences bejegyzés, főként azért, mert az elmúlt 3 hónapban nagyjából ugyanazt használtam smink terén.



Face products:



NYC Smooth Skin Bronzer - 720A Sunny 
It's summertime,which means it's time to use your bronzers. This matte bronzer is light enough for light/fair skintones, and also inexpensive. I use it for contouring.
Nyár van, ami a bronzosítók virágkorát jelenti. Ez a matt bronzer elég világos ahhoz, hogy ne keltsen piszkos hatást a világos bőrtónusokon. Kontúrozásra használom.


~ Essence Blossoms Etc Multi Colour Powder - 01 Flower Power
Beautiful and subtle highlighting powder, really pretty in the sunlight. For more info click here.
Szépséges és szolid kiemelő púder, jól mutat a napfényben.Több infó itt.


~ Essence Crazy About Colour Multi Colour Blush - 01 Colourmania
This beauty was my first blush ever. I got it last year. Basically,it is a multipurpose product: the light colours are pretty highlighters, the dark shades are shimmery bronzers, and when you swirl the colours together, you'll get a pretty berry coloured blush with sheen. Colourmania is a dead-on dupe for Bobbi Brown Shimmerbricks in Platinum Pink,and it's also simlar to MAC's Rose Quartz MSF, just a bit more on the pink side.
A legelső pirosítóm,2010 nyarán kaptam. Gyakorlatilag egy szuper kis többfunkciós termék: a világos színek kiemelőnek,míg a sötétek bronzosítónak használhatóak. Az összes színt összekeverve egy selyemfényű rózsaszínes-bogyós pirosítót kapunk. Hasonló a MAC Rose Quartz MSF-hez (bár ez inkább halvány pink,mint korall)), és szuper másolata a Bobbi Brown "Platinum Pink" árnyalatú Shimmerbrick-nek.


~ Essence Soft Touch Mousse Make-Up - 01 Matt Sand
It has a medium to full coverage, I used it a LOT in May, especially at MondoCon, because I needed a flawless, doll-like skin.
Közepes-teljes fedésű hab állagú alapozó, sokat használtam Májusban. MondoConon szükségem volt a hibátlan és baba szerű bőrre.


~ Essence Stay All Day Concealer - 20 Soft Beige
My best concealer atm. Covers dark circles perfectly, and contains light reflecting pigments,so it brightens the under eye area.
Pillanatnyilag a legjobb korrektorom. Hibátlanul fedi el a sötét karikákat, és fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz,amik élénkebbé teszik a tekintetet.


Lip products:




~ NYC Liquid lipshine - Brighton Beach Peach
Nice coral colour.The pigmentation is surprisingly good, I can wear it on its own. Looks fabuolus with Rimmel's Nude Pink lipstick (which is actually a coral too). The combo of these two was my ultimate Tsunade lipwear at MondoCon.
Szép,korallos árnyalat. A pigmentációja meglepően jó,önmagában is viselhető. A Rimmel Nude Pink (ami igazából korall) rúzsával mesés párost alkot. Ez a kombó volt a tipikus Tsunade ajakviseletem conon.


~ L'Oreal Glam Shine Natural Glow lipgloss - 405 Crystal Nude Glow
My go-to lipgloss.It's almost like a liquid lipstick. Pretty sparkly gold-peach shade, ideal for summer.
Gyönyörű, csillámló arany-korall árnyalat, szuper nyárra. Olyan,mint egy folyékony rúzs, tehát nagyon jól pigmentált.


~ Essence lipliner - 08 Red Blush
I used it several times, because I created a lot of looks,where black and red lips were needed.
Elég sokat használtam, mert jó pár olyan sminket készítettem, ahol szükség volt a fekete-piros ajkakra.


Eye products:






~ Urban Decay Naked Palette - Virgin, Sin, Toasted and Hustle
These 4 colours look fantastic together. They give you a soft and dolly look. Sin is my very favourite e/s so far.
Ez a 4 szín csodaszép együtt. Szolid és baba szerű smink készíthető velük. 


~ Max Factor False Lah Effect mascara - Black
Great mascara,if you like volume on your lashes. It's a shame,that I don't need volume at all,lenghtening mascaras are my favourites (like L'Oreal Telescopic). Still, I use it quite a lot lately, it makes beautiful thick lashes, however it won't give you false lashes.
Jó spirál, ha dúsítást szeretnétek. Kár, hogy nekem nincs szükségem dús pillákra, már alapból olyanok a szempilláim. Az általam legjobbnak tartott spirálok mindig is a hosszabbító darabok lesznek (pl a L'Oreal Telescopic). Ennek ellenére sokat használtam, mert kíváncsi voltam rá. A neve ellenére műszempilla hatást nem fog adni.


~ Max Factor Kohl Pencil - 020 Black
Doesn't smudge or transfer at all, which is great. This mini size eye pencil is nice for travelling as well.
Nem kenődik vagy vándorol az arcon,ami szuper. Apró méretének köszönhetően ideális utazáshoz. 


~ Combination of the Essence Duo e/s (black part) and Essence Mono e/s - It's up to you (red):
A pairing again. I love the black-red colour combo, and these two looks really pretty and vampire-like together.
Ismét egy kombó. Nagy kedvencem a piros-fekete színpárosítás, és ez a 2 szemhéjpúder (tehát a fekete és a piros) nagyon jól mutat együtt, igazi vámpíros sminkeket lehet velük készíteni.


~ Combination of the Essence Blossom Etc eyeshadows in Bloom-a-loom and  Forget-me-not:
Lovely pastel colours with duochrome side. (the lighter half is the duochrome part) They make blue eyes pop.
És még egy színpár. Pasztell kék és lila szemhéjpúderek,irizáló oldallal. Gyönyörűen kiemelik a kék szemet.


Nail polishes:




~ Lovely Crystal Strenght n/p - no. 333
Gorgeous creamy pastel mint green shade. Doesn't chip at all (on me at least), and it suits my skintone pretty well.
Csodaszép krémes pasztell mentazöld árnyalat. Nem pattog le (rajtam legalábbis), és eddig ez a mentazöld illik a legjobban a bőrtónusomhoz.


~ Essence Blossoms Etc n/p - Forget-me-not and I Like:
Forget-me-not is the perfect flower blue colour, and it's also the most beautiful blue shade I've ever seen. I used up to the half already.
I Like is a darker minty/grass green colour, and it looks surprisingly good on me. The formula of these Blossoms Etc nail polishes is also great. More info here.

Róluk már írtam itt. A kék egy gyönyörű kéknefelejcs virág szín,és a legszebb árnyalat,amit eddig láttam.




What are your monthly favourites?
A ti legutóbbi kedvenceitek mik voltak?


xoxo Evinde

8 comments :

  1. Great favourites...you always have the best essence products. I love the look of the red shadow...would love to see an eye of the day using that in combination with the black and white duo.
    I love my Naked palette. I dont know how I ever lived without it...lol.
    xx
    Alicia

    ReplyDelete
  2. Szuper poszt, körömlakkból én is a zöldes blossoms etc.-t használtam, plusz ezen kívül a Manhattannek a Naughty Nails kollekciójából egy gyönyörű pasztell-lilás árnyalatot, gyönyörűen fénylik, gyorsan szárad, a szín meg ahw :D
    Viszont tényleg a hónap újdonsága amit egyszerűen imádok az a Max Factor Xperience spirál. GYÖNYÖRŰ. Eddig False Lash Effectet használtam már elég régóta, de kíváncsi voltam erre, és az biztos, hogy nem fogom ezt egy ideig lecserélni. Gyönyörű, hosszú pillákat csinál, elég egyszer végigmenni a pillákon, és már akkor nagyon ütős az eredmény. Ráadásul pillekönnyű, és ez az első spirál, aminek a használata után megkérdezték, hogy honnan van a műszempillám :D
    A másik, amit imádok, az a Max Factor rúzsfilce. Nagy bánatom volt, hogy képtelen voltam magamon elviselni bármiféle rúzst vagy szájfényt, előbb-utóbb lejött az ajkaimról, idegesített az az érzés, hogy van valami a számon. Viszont ez! Tényleg olyan ,mintha egy filccel színeznéd az ajkaidat, nem érzed, hogy rajta van, nem jön le rögtön, kibírja 4-5 órát újraszínezés nélkül, ráadásul ha többször színezed, annál intenzívebb színű lesz az ajkad. ( az illatáról nem is beszélve wrrmmm ^^)

    ReplyDelete
  3. @Alicia: Thank you!:) Well,Essence is the most worthy brand here.It is inexpensive and really good quality as a drugstore brand.Other brands are L'Oreal,Maybelline etc (the old products!:S),and brands like these are freaking expensive ,almost the same price tag,as MAC here (for example a Maybelline foundation or lipstick is around 20-25 $) which is sad and ridiculous. :/
    I already have a FOTD wih that eyeshadow,but it's a bit extreme,I'll post it tho. :)

    @Dorottya: köszönöm a kommentet!;) A pasztell lila lakkokat én is szeretem *_* Próbáltam én is az Xperience-t,a 3 MF spirál közül,amit jelenleg birtoklok,az a kedvencem.:) Bár a Telescopicot még mindig nem überelte,de tényleg nagyon szép pillákat ad.A rúzsfilccel szemeztem,de túl drágának ítéltem(mint a MF-t általában :/ ).A NYC-nek is van hasonló rúzsfilce,és annak az applikátora még jobban tetszik,mint a MF-é,mert hegyesebb. Szerintem én egy olyanra fogok beruházni. :D De köszönöm a tippeket!:D

    ReplyDelete
  4. ha beruházol egy nyc ajakfilcre kíváncsian fogom várni a véleményedet róla :)

    ReplyDelete
  5. Én is kuponnal vettem a rúzsfilcet, mert azért tényleg nem két fillér, de így megérte :DD volt rá 50%-os kuponom, mondom akkor csapjunk le rá! :D

    ReplyDelete
  6. @csokishami: Ha veszek,mindenképp írok. :) Magamon ugyan nem tapasztaltam (még! :D),de barátnőm vett egy sötétlilát,és rajta nagyon jól bírta a kiképzést.

    @Dorottya: jól tetted!:D Úgy már megéri. :D

    ReplyDelete
  7. kipróbáltam én is az essence stay all day korrektorát, és hát tényleg pazar! pont nálad olvastam róla először emlékeim szerint, ezért meg is vettem, de még nem használtam, mert a régi korrektoromban még van anyag, aztán itt (http://lovetheheels.blogspot.com/2011/08/kallos-es-essence-korrektor-tesztek.html) olvastam róla egy részletesebb tesztet, és hát ki kellett próbálnom :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...