November 23, 2012

Plum Look Using The Newest Catrice & Essence LEs / Szilva színű smink a legújabb Essence és Catrice limitált kiadásos termékeivel

 

A Wildcraft és a Breaking Dawn pt. 2 kiadások termékeit használtam, valamint egy Catrice limitált kiadásos szemhéjpúdert, amiről kiderült, hogy nem is limitált. Körülbelül 3 Rossmannban láttam ezt a Catrice displayt, a limitált kiadásos dobozkák helyén, és abból 2 helyen pont az a szemhéjpúder volt kifogyva, amit kinéztem (nyilván), bejártam érte egész Pestet. Az I Like To Mauve It árnyalatról van szó amúgy. A harmadik helyen sikerült megvennem az utolsó darabot (!), és amikor hazaértem, rákerestem az árnyalatra. Akkor tudtam meg, hogy a Catrice új szortimentes displaye volt, amit láttam, és hogy ezek benne lesznek az állandó kollekcióban. Az, hogy mérges voltam, enyhe kifejezés. Az is megtévesztő volt még, hogy a Catrice állványon a szemhéjpúdereknél az új árnyalatok tesztere nem volt még kirakva. (A mai napig nincs!) Kicsit összekaphatnák magukat a dolgozók, és legalább a tesztert kirakhatnák. Na de a smink:


I used the products of the latest Catrice and Essence limited editions, such as Wildcraft and Twilight Breaking Dawn pt. 2. Plum shades are IN every fall!
A szilva árnyalatok minden ősszel megjelennek, ezeket használtam én is. 

Essence Twilight Breaking Dawn blush - 01 Renesmee Red
Catrice Mono eyeshadow - 560 I Like To Mauve It
Essence Wildcraft eyeshadow - 03 Mystic Lilac
Essence Wildcraft LE lipstick - 01 Mystic Lilac

Középen látható az imént említett kis szemét! Swatcholva gyönyörű volt, de a szemhéjon dolgozni kell vele, hogy ugyanazt a hatást érjük el, mint a kézfejen. Egy csillámló mályvás-szürkés árnyalatról van szó, ami nagy kedvencem. (pl Urban Decay Tease, MAC Quarry)

I Like To Mauve It (in the middle of the photo) is a purple toned shimmery grey. I like these kind of colours (e.g. MAC Quarry, UD Tease). It is going to be part of the regular Catrice line.



Inner corner / belső zug: MAC Phloof! & Essence cream holo eyeshadow - 02 Lil@c
Eyelid / mozgó szemhéj: Catrice - I Like To Mauve It
Crease / mélytővonal: Urban Decay Tease
Outer V / külső V: Essence Wildcraft - Mystic Lilac
Browbone highlight / szemöldök alatt: Urban Decay Foxy




Essence Twilight Breaking Dawn blush - 01 Renesmee Red
Catrice Mono eyeshadow - 560 I Like To Mauve It

swatches!

Products I used / Használt termékek:


Vichy Norma Teint foundation - 15 Opal
Essence Stay All Day Concealer - 20 Natural Beige
NYC Smooth Skin Loose Face Powder - Translucent
Essence BBC Bronzer - 01 Sun Lounge
Essence Twilight Breaking Dawn blush - 01 Renesmee Red
Essence All Over Highlighter - 01 Illuminate!

MAC Bare Study Paint Pot
Catrice Eye Brow Stylist - 020 Date With Ash-ton
Catrice Mono eyeshadow - 560 I Like To Mauve It
Essence Wildcraft eyeshadow - 03 Mystic Lilac
Essence @holographics.com LE cream holo eyeshadow - 02 Lil@c
Essence My Base Skin Perfection Make-up Base
Urban Decay Naked 2 Palette - Tease
MAC eyeshadow - Phloof!
NYX Milk JEP

Essence Wildcraft LE lipstick - 01 Mystic Lilac
Essence @holographics.com LE holo lipgloss - 02 Holoberry

Do you like it?
Hogy tetszik?

~ Evinde

5 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...