February 3, 2013

January Favourites | 2013


I managed to watch the Hobbit in January (finally!). I'm a huge fan of Tolkien since 2004. Peter Jackson did an excellent job this time too. The cast is outstanding, the make-up and the clothes are gorgeous. Even though the elf ladies in the film don't wear much make-up, this month I tried to do my make-up like I imagine the elf ladies' make-up in the books, I used a lot of cream and white shimmery colours.

Januárban végre sikerült megnéznem a Hobbitot, azóta ismét vége a világnak. Először 9 éve ragadott magával Tolkien világa, és ez az állapot azóta tart. Peter Jacksonban most sem csalódtam, lenyűgöző lett a film, gyönyörűek a ruhák és a sminkek, a színészi gárda pedig kifogástalan. A januári sminkelési stílusomat ez befolyásolta, és bár a filmbeli tündéken a kifogástalan bőr (és szemöldök ;] ) megjelenítésén kívül nem sok a smink, én javarészt világos/fehér csillámló színeket használtam, hisz én így képzelem el a tünde hölgyeket a könyvek alapján. 




Maybelline Dream Mousse eyecolor (01 Ivory In The Clouds):
~ I used it as a colour base, it is a lovely shimmery white shade. I love the mousse formula.
~ Színes alapnak használtam, egy szolid, gyönyörű csillámló fehér habos szemhéjkrémről beszélünk.

Essence Fantasia mono eyeshadow (03 Have You Seen My Unicorn?)
Essence Colour&Shine baked eyeshadow (Bling Bling)
Coastal Scents eyeshadow (Vanilla Sky)

~ The 3 eyeshadows above are all white or light pink / champagne shades, they look gorgeous paired with the Maybelline mousse eyeshadow. 
~ A három fenti szemhéjpúder meggyőződésem szerint mind "tündés", nagyon jól mutatnak a Maybelline alapon.


As a highlighter on my face, I used Catrice's SpectaculART highlighter. It is a pretty champagne shade that brings the right amount of light to the face.
Arcra külön ideillő kedvencem a Catrice SpectaculART kiemelője, gyönyörű halvány pezsgőszín, éppen kellő fényt ad az arcnak.

eyeshadow swatches

Elf jewellery was dominant this mont as well. I've been wearing Arwen's necklace all month, it is a beautiful piece of art. I own the Precious for 9 years, and I felt like showing it, I've been wearing it every day since 2004. The other ring is a beautiful dainty piece, quite elvish, if you ask me. 

Ékszerek terén szintén a tünde stílus dominált. Arwen nyaklánca már pár hónapja az enyém, de eddig sajnáltam használni, mert féltem, hogy elszakad/baja lesz, ám most egész hónapban ezt hordtam. A Drágaszágomat már 9 éve minden nap hordom, és idejét éreztem megmutatni, a másik gyűrű pedig szintén olyan kis finom darab, hogy a tündék jutnak róla eszébe az embernek.






On my lips, I've been wearing a lovely nude lipstick (Catrice Ultimate Colour - The Nuder The Better) and a pretty shimmery light pink lipgloss. (Essence XXXL Shine - Timeless Beauty)

Az ajkakra szintén halvány csillámló rózsaszín szájfény (Essence XXXL Shine - Timeless Beauty), alá pedig egy barackos nude rúzs került. (Catrice Ultimate Colour - The Nuder The Better) Ezzel a párosítással egész hónapban meg voltam elégedve, hisz nagyon sok sminkhez passzol.


MaxFactor's Nailfinity nail polish in 55 Angel Nails made it to my top 3 favourite nail polishes of life, I already has a post about it here.  As far as foundations are concerned, my favourites has been Vichy Norma Teint and my Skin79 VIP Gold BB cream.

A körmökre is egy szolid, rózsa arany lakkot kentem (MaxFactor Nailfinity - 55 Angel Nails), körülbelül 3 hétig egyhuzamban. Itt már írtam a lakkról, egyszerűen csodaszép, egy lakkot sem kentem fel ötször egymás után. Alapozók közül a Skin79 BB krémemet és a Vichy Norma Teint alapozóját használtam a legtöbbet.


Playboy's Play It Sexy fragrance was another favourite of mine this month, it smells delicious on its own, and when I'm pairing it with my Essence Candy Shop perfume, they smell divine.
A Palyboy Play It Sexy illatát még karácsonyra kaptam, és az Essence Candy Shop parfümével párosítva isteni az illata. A legjobb parfümkombináció, amit eddig használtam.

 

I have yet another soap favourite this month. Balea's Dark Glamour hand soap smells like cookies, I absolutely love it. Too bad it was limited edition. I have a couple of backups.
Egy újabb szappant sem hagyhatok ki, a Balea limitált Dark Glamourja a legújabb kedvenc, az illata hasonló a rózsaszín csomagolású Gliss Kur samponéhoz (=süti illat), amit nagyon szerettem.

~ Evinde

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...