August 16, 2013

Marker Pen Nails | Neon Green Nail Polish


Neons are popular summer shades. I'm not really fond of neon shades, but I thought I'd try them.

A neon árnyalatok, avagy a szövegkiemelő árnyalatok minden nyáron nagy népszerűségnek örvendenek. Én személyesen nem vagyok oda értük annyira, de a tavasz végén Ázsia Centerben valóságos neon lakk dömping volt, gondoltam próbáljunk ki egyet.


Rose Nail nail polish - Nr. 022
(18 ml)

I bought this particular green shade at Asia Center, the brand is Rose Nail, a very cheap Chinese brand. It was around 1$, which is crazy, yet the nail polish isn't that crappy at all. To be honest, quite the opposite.

Sok Rose Nail lakkom van, 2-300 Ft körül dobálják őket, és eddig csak eggyel volt gondom, arról később írok. A csillámló és selyemfényű darabokkal nem nagyon lehet mellé lőni, mind nagyon jól bírja a strapát és szép a színük, az ár ellenére.


I own a lot of Rose Nail polishes, they are all surprisingly nice, especially the shimmery ones. I thought, what the heck! I'll try a neon shade.

A Bikira lányok írták, hogy nekik konkrétan ezzel a zöld árnyalattal volt gondjuk, mégpedig az, hogy nem száradt meg. Itt jön a képbe az én tapasztalatom is: a Rose Nail (vagy Butterfly) krém hatású lakkoknál előfordulhat, hogy véletlenül olyat veszünk, ami nem szárad meg. Én egy kék árnyalattal jártam így pár éve, egyáltalán nem szárad meg, az is krém finisű, mint ez a zöld. Ezzel a neonnal szerencsére nincs baj, megszárad. A glitteres, csillogó és selyemfényű lakkokkal még sosem volt gondom, pedig legalább 20 Rose Nail márkájú lakkom van.

naon green nails

They look really in-your-face colours, as you can see. I applied 2 coats, but I haven't tried applying them over a white shade yet. It makes you look tan for sure. I've read that neons pop more when you put a white colour underneath, I'll update you on that later.

Két rétegben kentem fel a fenti zöld színt, és már így is elég agresszíven az ember képébe mászik. Ez a neonok lényege, ezért nem köthetek bele. Sokkal barnábbnak látszik tőle a bőr, de ez a legtöbb neon lakk esetében így van. Azt olvastam, hogy fehér lakkra kenve még intenzívebb a neon árnyalatok színe, bár azt még nem próbáltam, de ha megteszem, írni fogok róla.


All in all: I'm glad that I picked this shade up. If I was about to take a trip in a forest in Canada at night, bears sure would notice me easier in the dark with such neon nails.

Összességében nem bántam meg, szerencsére megszárad, és én is elmondhatom magamról, hogy ha netán Kanadába mennék egy erdei túrára éjszaka, a medve könnyebben megtalálna a sötétben, hála ennek a lakknak. 

Jó tanács: ha Rose Nail lakkot, vagy bármilyen Ázsia Centeres, kínai márkájú lakkor akartok venni, érdemesebb a csillogó, glitteres hatásúak közül válogatni, mert előfordulhat, hogy a krémes hatásúak nem száradnak meg. Ha volt tapasztalatotok csillogó fajtájúval is, ami nem száradt meg, írjátok meg kommentben, és frissítem a bejegyzést.

What do you think of neons? Yay or nay? Are you brave enough to wear a shade like this?
Mit gondoltok a neon lázról? Mernétek viselni egy ilyen színt? 

~ Evinde

1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...