April 16, 2014

Spring On Your Nails | Essence Bloom Me Up - Lovely Lavender

Essence Bloom Me Up! nail polish - 02 Lovely Lavender
Essence Bloom Me Up! nail polish - 02 Lovely Lavender swatch (outdoors, overcast)


Today I'm here with a nail polish test: I'm going to show you a shade from the recent Essence Bloom Me Up! collection. The LE is inspired by Spring and pastel colours.

Ma egy tavaszi lakkról mutatok képeket, mégpedig az Essence Bloom Me Up! tavaszi kollekciójának levendula színű darabjáról.

2 coats

There are 4 shades total of nail polishes in the collection, you can check them out here. I decided to go with the least dupeable piece: a soft lavender shade that has faint white/silver dust in it. I don't have anything like it, even though I have several lavender nail polishes.

Összesen 4 árnyalat kapott helyet a kollekcióban (klikk), de az élénk korall színűt mintha egyáltalán nem láttam volna az állványon. Lehetséges, hogy az nem jött be hozzánk? A három másik lakk közül ez a levendula színű volt a legegyedibb: apró fehér/ezüst csillám látható benne bizonyos szögből nézve. Nem is nevezném csillámnak, annyira kicsi. Inkább tündérpor.

Essence Bloom Me Up! nail polish - 02 Lovely Lavender:
soft lavender shade with white/silver dust

The texture is thick, you have to wait for it to dry slightly longer. It is perfectly opaque in two coats and if you apply it more thick, even one coat is enough. The brush is not my favourite because it is not rounded, I can easily mess up my nail beds with it.

Állagra sűrűbb, mint a legtöbb mai körömlakk, ezért egy kicsivel többet kell várni a rétegek száradása között, Cserébe remek fedést kapunk: két rétegben maximálisan fed, de ha kicsit okosabban visszük fel, már egy réteg is elég. Én a tartósság miatt kenek két réteget mindenből.

nail of the day

 Az ecsete nem a kedvencem, mert nincs lekerekítve, így könnyen összekenem a körömágyam, ha nem figyelek. 


It looks surprisingly nice with my skintone, I'd say it is above average. That's always a plus! I'm really happy I picked this particular shade.

Meglepően jól áll a körmeimen felkenve, valószínűleg erre mondják azt az emberek, hogy illik a bőrtónushoz. Három réteg BTGN fedőréteget kentem rá, így lerobbantani sem lehet majd. Örülök, hogy ezt az árnyalatot választottam.

What is your favourite purple / lavender nail polish? I really need pretty lavender shades for this Spring.
Melyik a kedvenc lila / levendula színű lakkotok? Szívesen fogadnék pár javaslatot.

~ Evinde

I purchased the products with my own money.

8 comments :

  1. Ezt mindenképpen szerettem volna megvenni én is, de már csak hűlt helyét találtam. :( Nagyon szép! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én vidéken vettem, szerintem csak azért volt. Kár, hogy a Rossmannokba nem jött be.

      Delete
    2. Én győri vagyok, elég vidék :D , így nem is tudom más üzletben se megnézni. :( Én is sajnálom, hogy Rossmannba nem került ki. :( Vigasztalásképp megvettem a szemceruzát, nekem nagyon bejön. Tervezek írni róla a blogon is, be is van már fotózva, de most eléggé el vagyok havazva. :(

      Delete
    3. Én is, már 2-3 éve :'D Én is írok majd róla, ha megszerkesztem a tízezer képem. :)

      Delete
  2. nagyon szép a lakk színe, jól áll :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép szín, tetszik a fehér virággal, bár én inkább sötét lila párti vagyok ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...