June 5, 2014

Colossal Collective Haul | April - May 2014


I wasn't able to post my April haul at the end of April, so I decided to just upload a collective April-May haul. You'll see a lot of photos down below. Let's start!

Nem volt alkalmam haul bejegyzést írni április végén, úgyhogy most két havi kép gyűlt össze. Ez sok képet jelent. Nagyon sokat.


I've bought a lot of stuff from the Spring collection of Essence, you probably know that if you've seen the review. You can read it here

Ha olvastátok a tesztet, nem lesz újdonság számotokra, hogy sok mindent vettem a Bloom Me Up! kiadásból.

Essence Bloom Me Up! display

Essence Colour Flash mascara - 02 Miss Sue Blue
Lovely Cosmetics Nude Make Up Kit
Catrice Defining Blush - 050 Apropos Apricot

As you can see, Lovely Cosmetics also came out with a nude palette, I was beyond surprised. I really like Lovely as a brand, and the palette is very inexpensive yet pretty. The shades remind me of the colours in the Naked 1-2 palettes. Score!

Ami a legjobban meglepett, az a tény, hogy a Lovely is előállt egy nude palettával. Én március végén fedeztem fel, de lehet, hogy már sokkal előbb kijött. A színek a Naked 1-2 paletták színeire emlékeztetnek, ami 899 Ft-ért abszolút megéri.

Lovely - Nude Make Up Kit


Garnier BB cream for oily skin & Micellar water (both suck)

The micellar water was a gift with purchase if you bought the BB cream. The BB cream is very bad though, it has nothing to do with an actual BB cream. Surprise surprise!

Szintén márciusban volt olyan akció a Rossmannban, hogy egy Garnier BB krém vásárlása esetén micellás vizet adtak ajándékba. A BB krém nem vált be, úgy is mondhatnám, hogy pocsék. Tulajdonképp nem is tudom, hogy mit vártam. Valószínűleg azok ajnározzák, akik nem próbáltak még jobbat. 

NYX blush - Taupe

In April, I ordered the Taupe blush from NYX. I bought it on eBay, so the shipping was more expensive than the product itself and that kind of bugs me. It is a contour shade that is not too orange, and basically everyone among the youtube gurus have recommended it. I've been eyeing it for at least 3 years, it is finally mine. Taupe is still not as cool toned as I'd like it to be.

Áprilisban végre én is beruháztam a NYX Taupe pirosítójára, amit mindenki csak a világos bőrűek legjobb kontúrozójaként emleget külföldön. Körülbelül 3 éve szemezek vele, és mivel eBayről rendeltem, a szállítás drágább volt, mint maga a púder. Valóban sokkal jobb, mint bármi, amit eddig próbáltam, de még mindig nem elég hideg tónusú. Ha tehetném, gyakorlatilag szürkével kontúroznék. A Ben Nye-nak van szürke kontúrozója, de sajnos eBayen nincs fenn.

Essence lip pencil - 06 Satin Mauve
Essence Bloom Me Up lipstick & nail polish
J.Fenzi Escalation Ice Kiss perfume (the dupe of Escada Island Kiss)
NYX blush - Taupe

Essence All About Candies palette
NYX HD Concealer - Fair

Urban Decay mono eyeshadow - Asphyxia

new shoes!

Basic skin & hair care:

Elséve Nutrition Highlights Shampoo (repurchase, I have great memories relating to this one)
Dove Pistachio & Magnolia body wash (bought it because of Emily Noel)
Isana nail polish remover

Got2b Guardian Angel Heat Protection spray (smells like grape soda, love it)
Gliss Kur Hair Repair Volume leave-in conditioner
Kallos Go Go Silver Reflex Shampoo

Dove Shea Butter and Warm Vanilla body wash
Dove Summer Glow body lotion with fake tan (repurchased for at least 5 times)
Isana body wash - Coconut & Maracuja

Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea anti-perspirant
Fa Sport Double Wear anti-perspirant
Old Spice Hawkridge & Wolfthorn deodorants

The Dove AP is a repurchase, I love the scent. We don't have fun scented Dove deos in my country, this is basically the only one among the classic scents. And yes, I picked up 2 Old Spice deos as well. There is quite a lot of talk about men's deos performing better than women's, so I decided to try them. They smell delicious, like coconut and cookies. They smell nothing like a dude and they perform very good so far. Men's deos were recommended by (woman) youtube gurus that I trust and love, so why not pick them up, ya know? The packaging is badass as well.

Jól látjátok, hogy a képen két Old Spice dezodor is szerepel. Mostanában egyre több helyről hallani, hogy a pasiknak szánt dezodorok és izzadásgátlók sokkal jobban teljesítenek női társaiknál. Több (nő) youtuber is ajánlotta őket, az egyik közülük Sam, akinek maximálisan bízom a szavában. A csomagolás is sokkal szebb, mint a női dezodoroké, az illatuk pedig olyan, mint a sütié és a kókuszé.

Clean & Clear Deep Action cleanser & moisturiser
Garnier Essentials 2in1 makeup remover (repurchase)
VCO coconut oil

The Body Shop hand cleanse gel - Satsuma

Treacle Moon My Coconut Island body scrub (repurchase, HG)
Bebe More eye cream
Essence Pure Skin toner (repurchase)
Bebe Green Tea mattifying moisturiser gel (repurchase)

Catrice All Matt Plus powder
Catrice nail polish - Lilactric
NYX round lipstick - Power

Essence Eyebrow Stylist Set - 02 Natural Blonde Style
Alverde baked eyeshadow - 01 Elegant Beige


Makeup Revolution 16 colour palette - Sticks and Stones
Makeup Revolution mono eyeshadow - Finally...
Makeup Revolution Power lipstick & lipgloss - Can't Escape Me
Makeup Revolution Salvation Velvet lip lacquer - You Took My Love

I received a gift from a webshop called Pink Panda, consisting of beautiful Makeup Revolution goodies. I haven't had the chance to try the brand before so I was beyond happy.

Áprilisban kaptam egy ajándékcsomagot a Pink Panda webshoptól, aminek nagyon örültem. Ezúton is szeretném megköszönni Esztinek ezt a csodás kis csomagot. :) Nem próbáltam előtte semmit a Makeup Revolution márkától.

Makeup Revolution Iconic 3 palette

I liked the MR stuff so much that after a few weeks of receiving my gift, I ordered the Iconic 3 palette. Isn't it gorgeous? If you think that it is familiar, you're right. I'll have a separate post about it.

Az első csomag annyira meggyőzött, hogy pár héttel később le is adtam a rendelésem egy Iconic 3 (= Naked 3) palettára, ezekben a percekben pedig tervezem a második rendelést. A baj csak az, hogy épp nincs raktáron a kiszemelt paletta.

Books:

J.R. Ward - Lover Revealed (Butch's book) & Lover Unleashed (Payne's book)

You probably know that I'm a huge fan of the Black Dagger Brotherhood books by J.R. Ward (best vampire books ever!), and I'm slowly building my collection. I have 9 book in total as of now. I could write an essay on these books, I love them so much. If you haven't read at least one of them, you're missing out. If you're a fan of vampire books, the BDB series is a must. If you don't like vampire books (first of all: what the fuck is wrong with you), secondly: read these, you will start to love them.

Hatvanadszorra is elmondom, hogy mennyire szeretem Ward Fekete Tőr Testvériség könyveit. Sikerült két új darabbal bővítenem a gyűjteményt, Butch és Payne könyvével. A magyar fordítás szuper, minden elismerésem a fordítóké. Ha nem olvastatok egyet sem a FTT könyvek közül, épp itt az ideje. A legjobb vámpíros könyvek, amiket eddig olvastam (és nagyon sokat olvastam).

Essence brow pencil - 05 Soft Blonde
Essence Studio Nails Hardening Nail Base
Isana lipbalm - Cranberry-Acai

(Modelite) Make Me Up palette - Extra Nude & Marron
Essence All ABout Sunset palette

Finally, have a pile of makeup on clearance at DM.

It was a pain in the butt to edit all these photos to be quite honest. Have you tried any of them? What about your recent haul? Do you know the BDB books by Ward?

Remélem nem bánjátok, hogy nem írtam minden képhez mondókát. Így is sok időt elvett, mire megszerkesztettem minden képet. Próbáltatok a fentiek közül valamit? Mit vettetek mostanában?

~ Evinde

I purchased 98% of  the products with my own money. A handful of  the MUR products were gifts.

6 comments :

  1. Huhhh de jó sok mindent sikerült venned :))
    Ebben a hónapban én is túrtam 1-2 nagyon jó dolgot a DM-es Manhattan kiárusításon: a lip and cheek ceruzákat vettem meg, eszméletlen tartósak kontúrceruzával, nem szárítanak és nem kenődnek el, valamint pirosítóként is lerobbanthatatlanok. 699-ért meg ajándék mind. Nem is értem, miért nem vettem őket meg előbb?

    Van egy új testápoló, ha szereted a citromos krémtúró illatát, akkor nagyon ajánlom! Ma sikerült egyet elhorgásznom a DM-ben: Alverde testápoló, Standtgeflüster néven fut. Levendulásban is volt, de nem tehetek róla, nekem a levenduláról mindig a szárított öreg-mamis ruhásszekrény jut eszembe :(
    Szintén ma hoztam el az utolsó Rimmel - Rita Ora lakkot az állványról, mégpedig a 703 White hot love árnyalatban. Szerelem első látásra :P
    Még szerencse, hogy csak egy Manhattan Matte Powder-ért mentem be :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azokat a ceruzákat és a testápolót meg kell néznem, köszönöm a javaslatot! :)
      Nálunk nincs Rimmel évek óta, de Pesten sokszor lesem az állványt. :) A "csak-egy-dolgot-veszek" és "kijövök-a-fél-üzlettel" sztori nekem is ismerős :D

      Delete
    2. Nekem nagyon bejottek, kar hogy mar nem forgalmazzak oket, es csak a turkalos reszlegen voltak. Candy Yum Yum utan sovarogtam egy ideje (mindig akkor tetszik meg egy szin, amikor lecseng a hipe korulotte) es a lilat igy tettem a kosarba. Tetszik, nem is gondoltam volna, milyen karakteres arcot csinal a sapadt kepembol :D

      Delete
    3. A lilát én is a kívánságlistámra pakoltam :D Nagyon szeretem a levendula/lila/orgona/(+kék) rúzsokat, kell mind B]

      Delete
  2. Wáá, az Iconic 3-mat pont ma akartam megrendelni, de elfogyott az is :( Sebaj, nem mondok le róla, türelmesen kivárom az időmet. A Garnier bb krémje pedig szerintem is pocsék, nagyon nehéz volt anno elhasználnom, szárított, mint a fene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A feliratkozós értesítő amúgy szuper az oldalon, én is azért tudtam megvenni ripsz-ropsz :) (pont most rendeltem megint :D)
      Engem sajnos kiragyáz a Garnier BB. De ha az még nem is lenne így, túl sötétre oxidálódik az arcomon, pedig a legvilágosabbat vettem meg. :l Ez is csak konditerembe járós, 2 órán át hordanivalós krém lesz.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...